söndag 14 januari 2018

ATC - skapelser i miniformat

Ett Artist Trading Card är 2½ inch x 3½ inch, alltså ingen stor yta. Utmaningar, byte och annat roligt händer med dessa små ATC. Kan man göra något mer med dem?

Jag gjorde ett ATC i november månads färgtema, som ni hittar i gruppen Skaparlustens Kreativa Vänner på Facebook.


















Utstansat, knappar, spets och svart Gesso, metallic acrylic i blå och turkosa toner, till sist Micro beads från Finnabair.

Jag spelade in medan jag gjorde mitt ATC - välkomna in för en liten video:


I början av inlägget ställde jag frågan "kan man göra något mer med dem"? Svaret får ni inom kort, så välkomna tillbaka.

Ha en bra dag!

/ Marie

Material:
ATC-storlek i kartong
Utstansat från Tim Holtz
Knappar
Band/spets
Metallic arcylic från Finnabair bla Steampunk Copper, Deep Waters samt blå och turkos i Silks
Micro Beads från Finnabair i copper och black

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar